Thursday, July 1, 2010

Satu Kerja Penting

Salam semua...
Hari itu balik dari Lombok saya ada kerja penting yang perlu diselesaikan...ya apa ya?
Alhaamdulillah RabbulAlameen... saya mahu kongsi dengan keluarga semua dan taulan dalam ruang blog bahawa saya dah lulus viva phd saya pd 12.00 tghhari 24.6.2010 tetapi dengan pembaikan...yang harus saya lakukan dengan secepat mungkin....

Pengalaman selama dua jam dengan pembentangan dan soalan-soalan yang bertalu2 dari pemeriksa sudah dilalui...terdetik juga airmata apabila diucapkan tahniah oleh pengerusi viva tersebut....Yalah baby saya selama 4 tahun...Tarikh tersebut juga adalah tarikh saya melahirkan Nuruddin sebagai anak pertama 19 tahun lepas.

"mesej masuk bertalu " sokongan semua. Tapi satu mesej dari Penyelia dari UKM di pagi Isnin menyuntik semangat Puziah yang masih mengelamun dengan Rijanni ..."Have confidence in what you do. All the best"..Ya kata utama...CONFIDENCE...Barulah laju tangan kat komputer...utk ulangkaji...dan ppt persediaan....

Secoret pengalaman
Puziah
JZKK kepada semua keluarga dan taulan

3 comments:

Win said...

Salam K puziah, TAHNIAH...hope you won't mind if I announce to all our friends on facebook: sebagai pembakar semangat! Alhamdulillah and tahniah sekali lagi ya! Im sooo happpy for you!

Puziah Ahmad said...

Wslm CIkWin...Tq but not yet official ye..senate belum endorse..
My friends out there you also can do it...IA including you Cik WIN

KP

none said...
This comment has been removed by the author.